AUTORIZOVANÝ SERVIS

Záruční a pozáruční servis výrobků Olympus zajišťuje autorizované pracoviště společnosti Olympus s profesionálně kvalifikovanými techniky. Záruční servis se řídí záručními podmínkami.

Uplatnit záruční a pozáruční servis můžete třemi způsoby:

1. PROSTŘEDNICTVÍM KLUBOVÝCH STRÁNEK MŮJ OLYMPUS - DOPORUČUJEME

Nejrychlejší a nejúspornější varianta, která šetří váš čas a peníze za dopravu. Jedinou podmínkou je registrace do klubu Můj Olympus, která je však zcela zdarma a navíc vám přináší řadu dalších výhod.

Postup je následující:

Krok č.1: Zaregistrujte se do klubu Můj Olympus nebo se přihlaste na svůj účet

Nemáte účet v Můj Olympus?

Pokud účet v klubu Můj Olympus ještě nemáte, zaregistrujte se a vyplňte požadované informace o výrobku Olympus, který chcete opravit.

Registrujte se

Máte účet v Můj Olympus?

Pokud již účet v klubu Můj Olympus máte, před zadáním servisní zakázky se na něj přihlaste.

Krok č.2: Po přihlášení na účet klikněte na záložku „Servis“ v horním menu a následně na tlačítko „Pokračovat jako člen“

Krok č.3: Pokračujte podle jednotlivých pokynů

2. ODESLÁNÍM VÝROBKU NA SBĚRNÉ MÍSTO SERVISU V ČR

Zašlete výrobek Olympus společně s kopií prodejního dokladu a záručního listu, popisem závady a kontaktními údaji (zejména zpáteční adresa a tel. číslo, příp. e-mail) na níže uvedené sběrné místo autorizovaného servisu Olympus v ČR. Pro vyplnění kontaktních údajů, informací o výrobku a popisu závady si můžete stáhnout tento formulář.

Yusen Logistics (Czech) s.r.o.
c/o Cycleon / Olympus returns
Yusen - PointPark Prague D1, hall DCD
Kunice 308
251 63 Strančice

3. UPLATNĚNÍ ZÁRUČNÍHO SERVISU U PRODEJCE

Záruční servis můžete uplatnit prostřednictvím prodejce, u kterého jste výrobek Olympus zakoupili.

DALŠÍ INFORMACE

V případě jakýchkoliv dotazů nás neváhejte kontaktovat.