záruka a servis

ZÁRUČNÍ PODMÍNKY

STANDARDNÍ ZÁRUKA

Záruční lhůta pro výrobky společnosti Olympus je v České republice 24 měsíců. Zda se na výrobek Olympus záruka vztahuje, závisí na modelu a kartičce přiložené k produktu.

PRODLOUŽENÁ ZÁRUKA

Registrací vybraných výrobků Olympus na stránkách www.mujolympus.cz lze získat dalších 6 měsíců záruky navíc, celkem tedy 30 měsíců. Prodlouženou záruku lze získat v případě registrace během standardní dvouleté záruční doby a vztahuje pouze na tyto typy výrobků označených výrobním číslem - fotoaparáty, objektivy, digitální záznamníky.

OMEZENÍ ZÁRUKY

Standardní ani prodloužená záruka se nevztahuje na nehodu, zanedbání, běžné opotřebení a závady vzniklé špatnou obsluhou, neodborným, nebo nepřiměřeným zacházením, použitím a instalací, které jsou v rozporu s uživatelskou příručkou, nebo poškozením účinky přepětí v rozvodné síti. Dále se nevztahuje na následné škody (zejména na ztrátu dat nebo příjmů), ani na poskytování náhrady za činnosti, které sami provedete, jako je například pravidelná údržba, instalace aktualizací firmwaru nebo ukládání či obnovování dat.

AUTORIZOVANÝ SERVIS

ZÁRUČNÍ SERVIS

Záruční servis výrobků Olympus zajišťuje autorizovaný servis Olympus v České republice. Pro uplatnění záruční opravy je nutné doložit prodejní doklad a záruční list, který je součástí balení.

Příjem výrobků Olympus do servisu je možný dvěma způsoby:

1. Zasláním reklamovaného zboží, společně s kopií prodejního dokladu a záručního listu, popisem závady a kontaktními údaji kupujícího (zejm. zpáteční adresa a tel. číslo, příp. e-mail) na níže uvedenou adresu

Yusen Logistics (Czech) s.r.o.
c/o Cycleon / Olympus returns
Yusen - PointPark Prague D1, hall DCD
Kunice 308
251 63 Strančice

Tel.: +420 221 985 226 (po-čt od 9 do 18 h, v pátek od 9 do 15:30 h)
E-mail: fotoservis@olympus.cz

Doporučujeme, abyste pro zasílání zásilky vybrali dopravce s dokladem o doručení, protože společnost Olympus přebírá odpovědnost za Vaši zásilku pouze tehdy, pokud lze prokázat doručení.

2. Osobně předáním reklamovaného zboží, společně s doložením prodejního dokladu a záručního listu, v partnerské prodejně FotoŠkoda na níže uvedené adrese v Praze.

Centrum FotoŠkoda
Vodičkova 37
110 00 Praha 1
mapa
Tel.: +420 222 929 045
E-mail: servis@fotoskoda.cz (po-pá 9- 20 hod, 10 – 16 hod)

POZÁRUČNÍ SERVIS

Postup pro uplatnění pozáručního servisu je stejný jako u záručního servisu, pouze s tím rozdílem, že není nutné dokládat prodejní doklad a záruční list. Po doručení poškozeného výrobku do autorizovaného servisu obdrží zákazník odhad nákladů na opravu ke schválení, a to buď poštou, e-mailem nebo telefonicky.

DALŠÍ INFORMACE

V případě jakýchkoliv dotazů nás neváhejte kontaktovat.